S. Z. VARLI GÜRER, "Dijital Çağın Paradokslarını Reklam İletilerinde Okumak," In Dijitalin Ritmi İletişim Medya ve Kültür Alanlarında Yeni Perspektifler , İstanbul: Hiper Yayın, 2020, pp.418-455.
VARLI GÜRER, S. Z. Dijital Çağın Paradokslarını Reklam İletilerinde Okumak. 2020. In Dijitalin Ritmi İletişim Medya ve Kültür Alanlarında Yeni Perspektifler , Hiper Yayın, İstanbul, 418-455.
VARLI GÜRER, S. Z., (2020). Dijital Çağın Paradokslarını Reklam İletilerinde Okumak. Dijitalin Ritmi İletişim Medya ve Kültür Alanlarında Yeni Perspektifler (pp.418-455), İstanbul: Hiper Yayın.
VARLI GÜRER, SAADET. "Dijital Çağın Paradokslarını Reklam İletilerinde Okumak." In Dijitalin Ritmi İletişim Medya ve Kültür Alanlarında Yeni Perspektifler , 418-455. İstanbul: Hiper Yayın, 2020
VARLI GÜRER, SAADET Z. . "Dijital Çağın Paradokslarını Reklam İletilerinde Okumak." Dijitalin Ritmi İletişim Medya ve Kültür Alanlarında Yeni Perspektifler , Hiper Yayın, 2020, pp.418-455.
VARLI GÜRER, S. Z. (2020) "Dijital Çağın Paradokslarını Reklam İletilerinde Okumak", Dijitalin Ritmi İletişim Medya ve Kültür Alanlarında Yeni Perspektifler . İstanbul: Hiper Yayın.
@bookchapter{bookchapter, author ={SAADET ZEYNEP VARLI GÜRER}, chaptertitle={Dijital Çağın Paradokslarını Reklam İletilerinde Okumak}, booktitle={ Dijitalin Ritmi İletişim Medya ve Kültür Alanlarında Yeni Perspektifler}, publisher={Hiper Yayın}, city={İstanbul},year={2020} }