V. Özbek Et Al. , "Tüketim Eğilimleri ve Ürün-Dava Uyumunun CrM Kampanya Başarısı Üzerindeki Etkisi: Yardımseverlik ve Algılanan Motivasyonun Düzenleyici Rolü," 10th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress , vol.1, Ploiesti, Romania, pp.271-272, 2024
Özbek, V. Et Al. 2024. Tüketim Eğilimleri ve Ürün-Dava Uyumunun CrM Kampanya Başarısı Üzerindeki Etkisi: Yardımseverlik ve Algılanan Motivasyonun Düzenleyici Rolü. 10th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress , (Ploiesti, Romania), 271-272.
Özbek, V., Alnıaçık, Ü., Dikici, M. S., & Akkılıç, M. E., (2024). Tüketim Eğilimleri ve Ürün-Dava Uyumunun CrM Kampanya Başarısı Üzerindeki Etkisi: Yardımseverlik ve Algılanan Motivasyonun Düzenleyici Rolü . 10th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress (pp.271-272). Ploiesti, Romania
Özbek, Volkan Et Al. "Tüketim Eğilimleri ve Ürün-Dava Uyumunun CrM Kampanya Başarısı Üzerindeki Etkisi: Yardımseverlik ve Algılanan Motivasyonun Düzenleyici Rolü," 10th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, Ploiesti, Romania, 2024
Özbek, Volkan Et Al. "Tüketim Eğilimleri ve Ürün-Dava Uyumunun CrM Kampanya Başarısı Üzerindeki Etkisi: Yardımseverlik ve Algılanan Motivasyonun Düzenleyici Rolü." 10th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress , Ploiesti, Romania, pp.271-272, 2024
Özbek, V. Et Al. (2024) . "Tüketim Eğilimleri ve Ürün-Dava Uyumunun CrM Kampanya Başarısı Üzerindeki Etkisi: Yardımseverlik ve Algılanan Motivasyonun Düzenleyici Rolü." 10th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress , Ploiesti, Romania, pp.271-272.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Volkan Özbek Et Al. }, title={Tüketim Eğilimleri ve Ürün-Dava Uyumunun CrM Kampanya Başarısı Üzerindeki Etkisi: Yardımseverlik ve Algılanan Motivasyonun Düzenleyici Rolü}, congress name={10th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress}, city={Ploiesti}, country={Romania}, year={2024}, pages={271-272} }