P. YILDIZ KUMRU And B. ÖZCAN, "Toplam Kalite Yönetimde Müşteri Memnuniyetinin İstatiksel Olarak Ölçülmesi ve Hizmet Sektöründe Uygulaması," Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği 27. Kongresi , Turkey, 2007
YILDIZ KUMRU, P. And ÖZCAN, B. 2007. Toplam Kalite Yönetimde Müşteri Memnuniyetinin İstatiksel Olarak Ölçülmesi ve Hizmet Sektöründe Uygulaması. Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği 27. Kongresi , (Turkey).
YILDIZ KUMRU, P., & ÖZCAN, B., (2007). Toplam Kalite Yönetimde Müşteri Memnuniyetinin İstatiksel Olarak Ölçülmesi ve Hizmet Sektöründe Uygulaması . Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği 27. Kongresi, Turkey
YILDIZ KUMRU, PINAR, And BURCU ÖZCAN TÜRKKAN. "Toplam Kalite Yönetimde Müşteri Memnuniyetinin İstatiksel Olarak Ölçülmesi ve Hizmet Sektöründe Uygulaması," Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği 27. Kongresi, Turkey, 2007
YILDIZ KUMRU, PINAR Y. And ÖZCAN, BURCU Ö. . "Toplam Kalite Yönetimde Müşteri Memnuniyetinin İstatiksel Olarak Ölçülmesi ve Hizmet Sektöründe Uygulaması." Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği 27. Kongresi , Turkey, 2007
YILDIZ KUMRU, P. And ÖZCAN, B. (2007) . "Toplam Kalite Yönetimde Müşteri Memnuniyetinin İstatiksel Olarak Ölçülmesi ve Hizmet Sektöründe Uygulaması." Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği 27. Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={PINAR YILDIZ KUMRU And author={BURCU ÖZCAN TÜRKKAN}, title={Toplam Kalite Yönetimde Müşteri Memnuniyetinin İstatiksel Olarak Ölçülmesi ve Hizmet Sektöründe Uygulaması}, congress name={Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği 27. Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2007}}