İ. SAYIMER, "Halkla İlişkilerde Etik Sorunsalı: Simetrik İletişim Yönlü BirDeğerlendirme," In Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendirmeler , İstanbul: Beta, 2007, pp.81-114.
SAYIMER, İ. Halkla İlişkilerde Etik Sorunsalı: Simetrik İletişim Yönlü BirDeğerlendirme. 2007. In Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendirmeler , Beta, İstanbul, 81-114.
SAYIMER, İ., (2007). Halkla İlişkilerde Etik Sorunsalı: Simetrik İletişim Yönlü BirDeğerlendirme. Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendirmeler (pp.81-114), İstanbul: Beta.
SAYIMER, İDİL. "Halkla İlişkilerde Etik Sorunsalı: Simetrik İletişim Yönlü BirDeğerlendirme." In Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendirmeler , 81-114. İstanbul: Beta, 2007
SAYIMER, İDİL. "Halkla İlişkilerde Etik Sorunsalı: Simetrik İletişim Yönlü BirDeğerlendirme." Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendirmeler , Beta, 2007, pp.81-114.
SAYIMER, İ. (2007) "Halkla İlişkilerde Etik Sorunsalı: Simetrik İletişim Yönlü BirDeğerlendirme", Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendirmeler . İstanbul: Beta.
@bookchapter{bookchapter, author ={İDİL SAYIMER}, chaptertitle={Halkla İlişkilerde Etik Sorunsalı: Simetrik İletişim Yönlü BirDeğerlendirme}, booktitle={ Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendirmeler}, publisher={Beta}, city={İstanbul},year={2007} }