Z. B. DONDURUCU, "Marka İletişiminde Dijital Hikaye Anlatımı: Instagram Fenomenlerinin Kişisel Bakım Ürünleri Tanıtımı Gerçekleştirdiği Hikayelere Yönelik Bir Analiz," In Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin İnternetine İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar , Konya: Literatürk, 2020, pp.197-272.
DONDURUCU, Z. B. Marka İletişiminde Dijital Hikaye Anlatımı: Instagram Fenomenlerinin Kişisel Bakım Ürünleri Tanıtımı Gerçekleştirdiği Hikayelere Yönelik Bir Analiz. 2020. In Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin İnternetine İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar , Literatürk, Konya, 197-272.
DONDURUCU, Z. B., (2020). Marka İletişiminde Dijital Hikaye Anlatımı: Instagram Fenomenlerinin Kişisel Bakım Ürünleri Tanıtımı Gerçekleştirdiği Hikayelere Yönelik Bir Analiz. Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin İnternetine İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar (pp.197-272), Konya: Literatürk.
DONDURUCU, ZEYNEP. "Marka İletişiminde Dijital Hikaye Anlatımı: Instagram Fenomenlerinin Kişisel Bakım Ürünleri Tanıtımı Gerçekleştirdiği Hikayelere Yönelik Bir Analiz." In Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin İnternetine İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar , 197-272. Konya: Literatürk, 2020
DONDURUCU, ZEYNEP B. . "Marka İletişiminde Dijital Hikaye Anlatımı: Instagram Fenomenlerinin Kişisel Bakım Ürünleri Tanıtımı Gerçekleştirdiği Hikayelere Yönelik Bir Analiz." Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin İnternetine İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar , Literatürk, 2020, pp.197-272.
DONDURUCU, Z. B. (2020) "Marka İletişiminde Dijital Hikaye Anlatımı: Instagram Fenomenlerinin Kişisel Bakım Ürünleri Tanıtımı Gerçekleştirdiği Hikayelere Yönelik Bir Analiz", Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin İnternetine İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar . Konya: Literatürk.
@bookchapter{bookchapter, author ={ZEYNEP BENAN DONDURUCU DEDE}, chaptertitle={Marka İletişiminde Dijital Hikaye Anlatımı: Instagram Fenomenlerinin Kişisel Bakım Ürünleri Tanıtımı Gerçekleştirdiği Hikayelere Yönelik Bir Analiz}, booktitle={ Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin İnternetine İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar}, publisher={Literatürk}, city={Konya},year={2020} }