S. Uca Özer Et Al. , "Edirne İli ne Özgü Gastronomi Kültürünün Pazarlanmasinda Sosyal Medyanin Rolü Instagram da Edirne İline Yönelik Etiketlemeler Üzerine Bir İçerik Analizi," International Journal of Social and Economic Sciences , vol.6, pp.71-80, 2016
Uca Özer, S. Et Al. 2016. Edirne İli ne Özgü Gastronomi Kültürünün Pazarlanmasinda Sosyal Medyanin Rolü Instagram da Edirne İline Yönelik Etiketlemeler Üzerine Bir İçerik Analizi. International Journal of Social and Economic Sciences , vol.6 , 71-80.
Uca Özer, S., Albayrak, A., & Güdük, T., (2016). Edirne İli ne Özgü Gastronomi Kültürünün Pazarlanmasinda Sosyal Medyanin Rolü Instagram da Edirne İline Yönelik Etiketlemeler Üzerine Bir İçerik Analizi. International Journal of Social and Economic Sciences , vol.6, 71-80.
Uca Özer, SELDA, Aslı Albayrak, And Tanju Güdük. "Edirne İli ne Özgü Gastronomi Kültürünün Pazarlanmasinda Sosyal Medyanin Rolü Instagram da Edirne İline Yönelik Etiketlemeler Üzerine Bir İçerik Analizi," International Journal of Social and Economic Sciences , vol.6, 71-80, 2016
Uca Özer, SELDA Et Al. "Edirne İli ne Özgü Gastronomi Kültürünün Pazarlanmasinda Sosyal Medyanin Rolü Instagram da Edirne İline Yönelik Etiketlemeler Üzerine Bir İçerik Analizi." International Journal of Social and Economic Sciences , vol.6, pp.71-80, 2016
Uca Özer, S. Albayrak, A. And Güdük, T. (2016) . "Edirne İli ne Özgü Gastronomi Kültürünün Pazarlanmasinda Sosyal Medyanin Rolü Instagram da Edirne İline Yönelik Etiketlemeler Üzerine Bir İçerik Analizi." International Journal of Social and Economic Sciences , vol.6, pp.71-80.
@article{article, author={SELDA UCA Et Al. }, title={Edirne İli ne Özgü Gastronomi Kültürünün Pazarlanmasinda Sosyal Medyanin Rolü Instagram da Edirne İline Yönelik Etiketlemeler Üzerine Bir İçerik Analizi}, journal={International Journal of Social and Economic Sciences}, year=2016, pages={71-80} }