O. DEMİRDÖĞEN And B. BİLGİLİ, "Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerde Pazarlama Anlayışının Belirlenmesi," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.4, pp.147-163, 2004
DEMİRDÖĞEN, O. And BİLGİLİ, B. 2004. Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerde Pazarlama Anlayışının Belirlenmesi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.4 , 147-163.
DEMİRDÖĞEN, O., & BİLGİLİ, B., (2004). Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerde Pazarlama Anlayışının Belirlenmesi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.4, 147-163.
DEMİRDÖĞEN, OSMAN, And BİLSEN BİLGİLİ. "Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerde Pazarlama Anlayışının Belirlenmesi," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.4, 147-163, 2004
DEMİRDÖĞEN, OSMAN And BİLGİLİ, BİLSEN. "Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerde Pazarlama Anlayışının Belirlenmesi." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.4, pp.147-163, 2004
DEMİRDÖĞEN, O. And BİLGİLİ, B. (2004) . "Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerde Pazarlama Anlayışının Belirlenmesi." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.4, pp.147-163.
@article{article, author={OSMAN DEMİRDÖĞEN And author={BİLSEN BİLGİLİ}, title={Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerde Pazarlama Anlayışının Belirlenmesi}, journal={Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2004, pages={147-163} }