H. GÜÇLÜ NERGİZ And G. ÖZBAY, "Restoran Müşterilerinin Hijyen Faktörlerini Algılamaları Üzerine Bir Araştırma," 2 nd International Congress of Tourism and Management Researchers-2015 , Aydın, Turkey, pp.418-431, 2015
GÜÇLÜ NERGİZ, H. And ÖZBAY, G. 2015. Restoran Müşterilerinin Hijyen Faktörlerini Algılamaları Üzerine Bir Araştırma. 2 nd International Congress of Tourism and Management Researchers-2015 , (Aydın, Turkey), 418-431.
GÜÇLÜ NERGİZ, H., & ÖZBAY, G., (2015). Restoran Müşterilerinin Hijyen Faktörlerini Algılamaları Üzerine Bir Araştırma . 2 nd International Congress of Tourism and Management Researchers-2015 (pp.418-431). Aydın, Turkey
GÜÇLÜ NERGİZ, HATİCE, And GÜLÇİN ÖZBAY. "Restoran Müşterilerinin Hijyen Faktörlerini Algılamaları Üzerine Bir Araştırma," 2 nd International Congress of Tourism and Management Researchers-2015, Aydın, Turkey, 2015
GÜÇLÜ NERGİZ, HATİCE G. And ÖZBAY, GÜLÇİN. "Restoran Müşterilerinin Hijyen Faktörlerini Algılamaları Üzerine Bir Araştırma." 2 nd International Congress of Tourism and Management Researchers-2015 , Aydın, Turkey, pp.418-431, 2015
GÜÇLÜ NERGİZ, H. And ÖZBAY, G. (2015) . "Restoran Müşterilerinin Hijyen Faktörlerini Algılamaları Üzerine Bir Araştırma." 2 nd International Congress of Tourism and Management Researchers-2015 , Aydın, Turkey, pp.418-431.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HATİCE GÜÇLÜ NERGİZ And author={GÜLÇİN ÖZBAY}, title={Restoran Müşterilerinin Hijyen Faktörlerini Algılamaları Üzerine Bir Araştırma}, congress name={2 nd International Congress of Tourism and Management Researchers-2015}, city={Aydın}, country={Turkey}, year={2015}, pages={418-431} }