A. ÖZEL, "Yeni Medya, Yeni Etkileyenler ve Etkileyenli Pazarlama: Sektörel Bir Bakış Açısı," ÖNERİ , vol.17, no.57, pp.21-49, 2022
ÖZEL, A. 2022. Yeni Medya, Yeni Etkileyenler ve Etkileyenli Pazarlama: Sektörel Bir Bakış Açısı. ÖNERİ , vol.17, no.57 , 21-49.
ÖZEL, A., (2022). Yeni Medya, Yeni Etkileyenler ve Etkileyenli Pazarlama: Sektörel Bir Bakış Açısı. ÖNERİ , vol.17, no.57, 21-49.
ÖZEL, AYBİKE. "Yeni Medya, Yeni Etkileyenler ve Etkileyenli Pazarlama: Sektörel Bir Bakış Açısı," ÖNERİ , vol.17, no.57, 21-49, 2022
ÖZEL, AYBİKE. "Yeni Medya, Yeni Etkileyenler ve Etkileyenli Pazarlama: Sektörel Bir Bakış Açısı." ÖNERİ , vol.17, no.57, pp.21-49, 2022
ÖZEL, A. (2022) . "Yeni Medya, Yeni Etkileyenler ve Etkileyenli Pazarlama: Sektörel Bir Bakış Açısı." ÖNERİ , vol.17, no.57, pp.21-49.
@article{article, author={AYBİKE PELEK}, title={Yeni Medya, Yeni Etkileyenler ve Etkileyenli Pazarlama: Sektörel Bir Bakış Açısı}, journal={ÖNERİ}, year=2022, pages={21-49} }