N. Taşoğlu, "Çok Katlı Pazarlamada Uygulanan İletişim Stratejilerinin İş Tatminine Etkisi ve Herbalife Distribütörlerinin İş Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma," KİLAD Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , no.9, pp.65-83, 2007
Taşoğlu, N. 2007. Çok Katlı Pazarlamada Uygulanan İletişim Stratejilerinin İş Tatminine Etkisi ve Herbalife Distribütörlerinin İş Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma. KİLAD Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , no.9 , 65-83.
Taşoğlu, N., (2007). Çok Katlı Pazarlamada Uygulanan İletişim Stratejilerinin İş Tatminine Etkisi ve Herbalife Distribütörlerinin İş Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma. KİLAD Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , no.9, 65-83.
Taşoğlu, NİHAL. "Çok Katlı Pazarlamada Uygulanan İletişim Stratejilerinin İş Tatminine Etkisi ve Herbalife Distribütörlerinin İş Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma," KİLAD Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , no.9, 65-83, 2007
Taşoğlu, NİHAL. "Çok Katlı Pazarlamada Uygulanan İletişim Stratejilerinin İş Tatminine Etkisi ve Herbalife Distribütörlerinin İş Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma." KİLAD Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , no.9, pp.65-83, 2007
Taşoğlu, N. (2007) . "Çok Katlı Pazarlamada Uygulanan İletişim Stratejilerinin İş Tatminine Etkisi ve Herbalife Distribütörlerinin İş Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma." KİLAD Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , no.9, pp.65-83.
@article{article, author={NİHAL TAŞOĞLU}, title={Çok Katlı Pazarlamada Uygulanan İletişim Stratejilerinin İş Tatminine Etkisi ve Herbalife Distribütörlerinin İş Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma}, journal={KİLAD Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi }, year=2007, pages={65-83} }