S. OF And İ. KILIÇASLAN, "KÜRESEL MARKALARIN ÜLKELERE GÖRE GELİŞTİRDİKLERİ REKLAMSTRATEJİLERİ: COCA-COLA ÖRNEĞİ," İMASCON- ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , pp.1087-1095, 2019
OF, S. And KILIÇASLAN, İ. 2019. KÜRESEL MARKALARIN ÜLKELERE GÖRE GELİŞTİRDİKLERİ REKLAMSTRATEJİLERİ: COCA-COLA ÖRNEĞİ. İMASCON- ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , 1087-1095.
OF, S., & KILIÇASLAN, İ., (2019). KÜRESEL MARKALARIN ÜLKELERE GÖRE GELİŞTİRDİKLERİ REKLAMSTRATEJİLERİ: COCA-COLA ÖRNEĞİ . İMASCON- ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (pp.1087-1095).
OF, SEMRA, And İSMAİL KILIÇASLAN. "KÜRESEL MARKALARIN ÜLKELERE GÖRE GELİŞTİRDİKLERİ REKLAMSTRATEJİLERİ: COCA-COLA ÖRNEĞİ," İMASCON- ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 2019
OF, SEMRA And KILIÇASLAN, İSMAİL. "KÜRESEL MARKALARIN ÜLKELERE GÖRE GELİŞTİRDİKLERİ REKLAMSTRATEJİLERİ: COCA-COLA ÖRNEĞİ." İMASCON- ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , pp.1087-1095, 2019
OF, S. And KILIÇASLAN, İ. (2019) . "KÜRESEL MARKALARIN ÜLKELERE GÖRE GELİŞTİRDİKLERİ REKLAMSTRATEJİLERİ: COCA-COLA ÖRNEĞİ." İMASCON- ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , pp.1087-1095.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SEMRA OF And author={İSMAİL KILIÇASLAN}, title={KÜRESEL MARKALARIN ÜLKELERE GÖRE GELİŞTİRDİKLERİ REKLAMSTRATEJİLERİ: COCA-COLA ÖRNEĞİ}, congress name={İMASCON- ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ}, city={}, country={}, year={2019}, pages={1087-1095} }