G. Ira Özenç And E. Çelebi Öncü, "TEMEL EĞİTİMDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİNYETKİNLİK ALGILARININ İNCELENMESİ," Turkish International Journal of Special Education and Guidance Counseling , vol.6, pp.35-49, 2017
Ira Özenç, G. And Çelebi Öncü, E. 2017. TEMEL EĞİTİMDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİNYETKİNLİK ALGILARININ İNCELENMESİ. Turkish International Journal of Special Education and Guidance Counseling , vol.6 , 35-49.
Ira Özenç, G., & Çelebi Öncü, E., (2017). TEMEL EĞİTİMDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİNYETKİNLİK ALGILARININ İNCELENMESİ. Turkish International Journal of Special Education and Guidance Counseling , vol.6, 35-49.
Ira Özenç, Gözde, And ELİF ÇELEBİ ÖNCÜ. "TEMEL EĞİTİMDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİNYETKİNLİK ALGILARININ İNCELENMESİ," Turkish International Journal of Special Education and Guidance Counseling , vol.6, 35-49, 2017
Ira Özenç, Gözde I. And Çelebi Öncü, ELİF Ç. . "TEMEL EĞİTİMDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİNYETKİNLİK ALGILARININ İNCELENMESİ." Turkish International Journal of Special Education and Guidance Counseling , vol.6, pp.35-49, 2017
Ira Özenç, G. And Çelebi Öncü, E. (2017) . "TEMEL EĞİTİMDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİNYETKİNLİK ALGILARININ İNCELENMESİ." Turkish International Journal of Special Education and Guidance Counseling , vol.6, pp.35-49.
@article{article, author={Gözde Ira Özenç And author={ELİF ÇELEBİ ÖNCÜ}, title={TEMEL EĞİTİMDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİNYETKİNLİK ALGILARININ İNCELENMESİ}, journal={Turkish International Journal of Special Education and Guidance Counseling}, year=2017, pages={35-49} }