T. TOPÇUBAŞI And S. POLAT, "FARKLILIKLARA SAYGI EĞİTİM PROGRAMININ ÖĞRENCİLERİN FARKLILIKLARA SAYGI DÜZEYİNE ETKİSİ," KALEM Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi (KUEİBD) , vol.8, pp.387-417, 2018
TOPÇUBAŞI, T. And POLAT, S. 2018. FARKLILIKLARA SAYGI EĞİTİM PROGRAMININ ÖĞRENCİLERİN FARKLILIKLARA SAYGI DÜZEYİNE ETKİSİ. KALEM Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi (KUEİBD) , vol.8 , 387-417.
TOPÇUBAŞI, T., & POLAT, S., (2018). FARKLILIKLARA SAYGI EĞİTİM PROGRAMININ ÖĞRENCİLERİN FARKLILIKLARA SAYGI DÜZEYİNE ETKİSİ. KALEM Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi (KUEİBD) , vol.8, 387-417.
TOPÇUBAŞI, Tolga, And SONER POLAT. "FARKLILIKLARA SAYGI EĞİTİM PROGRAMININ ÖĞRENCİLERİN FARKLILIKLARA SAYGI DÜZEYİNE ETKİSİ," KALEM Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi (KUEİBD) , vol.8, 387-417, 2018
TOPÇUBAŞI, Tolga And POLAT, SONER. "FARKLILIKLARA SAYGI EĞİTİM PROGRAMININ ÖĞRENCİLERİN FARKLILIKLARA SAYGI DÜZEYİNE ETKİSİ." KALEM Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi (KUEİBD) , vol.8, pp.387-417, 2018
TOPÇUBAŞI, T. And POLAT, S. (2018) . "FARKLILIKLARA SAYGI EĞİTİM PROGRAMININ ÖĞRENCİLERİN FARKLILIKLARA SAYGI DÜZEYİNE ETKİSİ." KALEM Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi (KUEİBD) , vol.8, pp.387-417.
@article{article, author={Tolga TOPÇUBAŞI And author={SONER POLAT}, title={FARKLILIKLARA SAYGI EĞİTİM PROGRAMININ ÖĞRENCİLERİN FARKLILIKLARA SAYGI DÜZEYİNE ETKİSİ}, journal={KALEM Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi (KUEİBD)}, year=2018, pages={387-417} }