A. ÇETİNKAYA And Z. ÖZDEMİR, "Doğal Reklam Uygulamalarının Türkiye’deki Çevrimiçi Gazeteler Üzerinden İncelenmesi," 2. International Communication Science Media Studies Congress , İstanbul, Turkey, 2017
ÇETİNKAYA, A. And ÖZDEMİR, Z. 2017. Doğal Reklam Uygulamalarının Türkiye’deki Çevrimiçi Gazeteler Üzerinden İncelenmesi. 2. International Communication Science Media Studies Congress , (İstanbul, Turkey).
ÇETİNKAYA, A., & ÖZDEMİR, Z., (2017). Doğal Reklam Uygulamalarının Türkiye’deki Çevrimiçi Gazeteler Üzerinden İncelenmesi . 2. International Communication Science Media Studies Congress, İstanbul, Turkey
ÇETİNKAYA, AYSEL, And ZAFER ÖZDEMİR. "Doğal Reklam Uygulamalarının Türkiye’deki Çevrimiçi Gazeteler Üzerinden İncelenmesi," 2. International Communication Science Media Studies Congress, İstanbul, Turkey, 2017
ÇETİNKAYA, AYSEL And ÖZDEMİR, ZAFER. "Doğal Reklam Uygulamalarının Türkiye’deki Çevrimiçi Gazeteler Üzerinden İncelenmesi." 2. International Communication Science Media Studies Congress , İstanbul, Turkey, 2017
ÇETİNKAYA, A. And ÖZDEMİR, Z. (2017) . "Doğal Reklam Uygulamalarının Türkiye’deki Çevrimiçi Gazeteler Üzerinden İncelenmesi." 2. International Communication Science Media Studies Congress , İstanbul, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AYSEL ÇETİNKAYA And author={ZAFER ÖZDEMİR}, title={Doğal Reklam Uygulamalarının Türkiye’deki Çevrimiçi Gazeteler Üzerinden İncelenmesi}, congress name={2. International Communication Science Media Studies Congress}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2017}}