T. Oskay And S. Koçer, "Bir Etkileşimli Reklam Aracı Olan Oyun Reklam Advergaming Üzerine Bir İnceleme," 2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi , Antalya, Turkey, pp.120-137, 2016
Oskay, T. And Koçer, S. 2016. Bir Etkileşimli Reklam Aracı Olan Oyun Reklam Advergaming Üzerine Bir İnceleme. 2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi , (Antalya, Turkey), 120-137.
Oskay, T., & Koçer, S., (2016). Bir Etkileşimli Reklam Aracı Olan Oyun Reklam Advergaming Üzerine Bir İnceleme . 2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi (pp.120-137). Antalya, Turkey
Oskay, Taala, And SEVİM KOÇER. "Bir Etkileşimli Reklam Aracı Olan Oyun Reklam Advergaming Üzerine Bir İnceleme," 2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi, Antalya, Turkey, 2016
Oskay, Taala And Koçer, SEVİM. "Bir Etkileşimli Reklam Aracı Olan Oyun Reklam Advergaming Üzerine Bir İnceleme." 2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi , Antalya, Turkey, pp.120-137, 2016
Oskay, T. And Koçer, S. (2016) . "Bir Etkileşimli Reklam Aracı Olan Oyun Reklam Advergaming Üzerine Bir İnceleme." 2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi , Antalya, Turkey, pp.120-137.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Taala Oskay And author={SEVİM KOÇER}, title={Bir Etkileşimli Reklam Aracı Olan Oyun Reklam Advergaming Üzerine Bir İnceleme}, congress name={2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2016}, pages={120-137} }