B. KÜÇÜKSARAÇ, "Artırılmış Gerçeklik Pazarlaması ile Duygusal Markalaşma Tüketicilerin Kalbine Nasıl Hitap Ediyor?," In Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri , Konya: Literatürk Academia, 2020, pp.89-134.
KÜÇÜKSARAÇ, B. Artırılmış Gerçeklik Pazarlaması ile Duygusal Markalaşma Tüketicilerin Kalbine Nasıl Hitap Ediyor?. 2020. In Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri , Literatürk Academia, Konya, 89-134.
KÜÇÜKSARAÇ, B., (2020). Artırılmış Gerçeklik Pazarlaması ile Duygusal Markalaşma Tüketicilerin Kalbine Nasıl Hitap Ediyor?. Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri (pp.89-134), Konya: Literatürk Academia.
KÜÇÜKSARAÇ, BANU. "Artırılmış Gerçeklik Pazarlaması ile Duygusal Markalaşma Tüketicilerin Kalbine Nasıl Hitap Ediyor?." In Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri , 89-134. Konya: Literatürk Academia, 2020
KÜÇÜKSARAÇ, BANU. "Artırılmış Gerçeklik Pazarlaması ile Duygusal Markalaşma Tüketicilerin Kalbine Nasıl Hitap Ediyor?." Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri , Literatürk Academia, 2020, pp.89-134.
KÜÇÜKSARAÇ, B. (2020) "Artırılmış Gerçeklik Pazarlaması ile Duygusal Markalaşma Tüketicilerin Kalbine Nasıl Hitap Ediyor?", Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri . Konya: Literatürk Academia.
@bookchapter{bookchapter, author ={BANU KÜÇÜKSARAÇ}, chaptertitle={Artırılmış Gerçeklik Pazarlaması ile Duygusal Markalaşma Tüketicilerin Kalbine Nasıl Hitap Ediyor?}, booktitle={ Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri}, publisher={Literatürk Academia}, city={Konya},year={2020} }