A. ÇETİNKAYA And Z. B. DONDURUCU, "Markalar Politik Olabilir mi? Türkiye ve ABD'deki Politik Marka Aktivizmi Örnekleri Üzerinden Bir Değerlendirme," In Siyasal İletişimciler Diyor ki , Literatürk, 2021, pp.63-117.
ÇETİNKAYA, A. And DONDURUCU, Z. B. Markalar Politik Olabilir mi? Türkiye ve ABD'deki Politik Marka Aktivizmi Örnekleri Üzerinden Bir Değerlendirme. 2021. In Siyasal İletişimciler Diyor ki , Literatürk, 63-117.
ÇETİNKAYA, A., & DONDURUCU, Z. B., (2021). Markalar Politik Olabilir mi? Türkiye ve ABD'deki Politik Marka Aktivizmi Örnekleri Üzerinden Bir Değerlendirme. Siyasal İletişimciler Diyor ki (pp.63-117), Literatürk.
ÇETİNKAYA, AYSEL, And ZEYNEP BENAN DONDURUCU DEDE. "Markalar Politik Olabilir mi? Türkiye ve ABD'deki Politik Marka Aktivizmi Örnekleri Üzerinden Bir Değerlendirme." In Siyasal İletişimciler Diyor ki , 63-117. Literatürk, 2021
ÇETİNKAYA, AYSEL And DONDURUCU, ZEYNEP B. . "Markalar Politik Olabilir mi? Türkiye ve ABD'deki Politik Marka Aktivizmi Örnekleri Üzerinden Bir Değerlendirme." Siyasal İletişimciler Diyor ki , Literatürk, 2021, pp.63-117.
ÇETİNKAYA, A. And DONDURUCU, Z. B. (2021) "Markalar Politik Olabilir mi? Türkiye ve ABD'deki Politik Marka Aktivizmi Örnekleri Üzerinden Bir Değerlendirme", Siyasal İletişimciler Diyor ki . Literatürk.
@bookchapter{bookchapter, author ={AYSEL ÇETİNKAYA And author ={ZEYNEP BENAN DONDURUCU DEDE}, chaptertitle={Markalar Politik Olabilir mi? Türkiye ve ABD'deki Politik Marka Aktivizmi Örnekleri Üzerinden Bir Değerlendirme}, booktitle={ Siyasal İletişimciler Diyor ki}, publisher={Literatürk}, city={},year={2021} }