Z. CESUR And Ü. ALNIAÇIK, "MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ: CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA," International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.6, no.44, pp.3484-3494, 2019
CESUR, Z. And ALNIAÇIK, Ü. 2019. MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ: CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA. International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.6, no.44 , 3484-3494.
CESUR, Z., & ALNIAÇIK, Ü., (2019). MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ: CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA. International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.6, no.44, 3484-3494.
CESUR, ZAFER, And ÜMİT ALNIAÇIK. "MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ: CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA," International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.6, no.44, 3484-3494, 2019
CESUR, ZAFER And ALNIAÇIK, ÜMİT. "MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ: CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA." International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.6, no.44, pp.3484-3494, 2019
CESUR, Z. And ALNIAÇIK, Ü. (2019) . "MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ: CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA." International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.6, no.44, pp.3484-3494.
@article{article, author={ZAFER CESUR And author={ÜMİT ALNIAÇIK}, title={MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ: CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA}, journal={International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)}, year=2019, pages={3484-3494} }