S. MEMİŞ And Z. CESUR, "Devletin Sosyal Amaçlı Sigara Kullanımını Azaltmaya Yönelik Pazarlamama (Demarketing) Uygulamalarının Tüketiciler Üzerindeki Etkisi," 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.54, no.1, pp.108-121, 2019
MEMİŞ, S. And CESUR, Z. 2019. Devletin Sosyal Amaçlı Sigara Kullanımını Azaltmaya Yönelik Pazarlamama (Demarketing) Uygulamalarının Tüketiciler Üzerindeki Etkisi. 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.54, no.1 , 108-121.
MEMİŞ, S., & CESUR, Z., (2019). Devletin Sosyal Amaçlı Sigara Kullanımını Azaltmaya Yönelik Pazarlamama (Demarketing) Uygulamalarının Tüketiciler Üzerindeki Etkisi. 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.54, no.1, 108-121.
MEMİŞ, SALİH, And ZAFER CESUR. "Devletin Sosyal Amaçlı Sigara Kullanımını Azaltmaya Yönelik Pazarlamama (Demarketing) Uygulamalarının Tüketiciler Üzerindeki Etkisi," 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.54, no.1, 108-121, 2019
MEMİŞ, SALİH And CESUR, ZAFER. "Devletin Sosyal Amaçlı Sigara Kullanımını Azaltmaya Yönelik Pazarlamama (Demarketing) Uygulamalarının Tüketiciler Üzerindeki Etkisi." 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.54, no.1, pp.108-121, 2019
MEMİŞ, S. And CESUR, Z. (2019) . "Devletin Sosyal Amaçlı Sigara Kullanımını Azaltmaya Yönelik Pazarlamama (Demarketing) Uygulamalarının Tüketiciler Üzerindeki Etkisi." 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.54, no.1, pp.108-121.
@article{article, author={SALİH MEMİŞ And author={ZAFER CESUR}, title={Devletin Sosyal Amaçlı Sigara Kullanımını Azaltmaya Yönelik Pazarlamama (Demarketing) Uygulamalarının Tüketiciler Üzerindeki Etkisi}, journal={3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi}, year=2019, pages={108-121} }