Ü. ALNIAÇIK And V. ÖZBEK, "Otobüs İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Ölçümü Kandıra Gürkan Turizm Örneği," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.1, pp.125-138, 2009
ALNIAÇIK, Ü. And ÖZBEK, V. 2009. Otobüs İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Ölçümü Kandıra Gürkan Turizm Örneği. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.1 , 125-138.
ALNIAÇIK, Ü., & ÖZBEK, V., (2009). Otobüs İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Ölçümü Kandıra Gürkan Turizm Örneği. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.1, 125-138.
ALNIAÇIK, ÜMİT, And VOLKAN ÖZBEK. "Otobüs İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Ölçümü Kandıra Gürkan Turizm Örneği," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.1, 125-138, 2009
ALNIAÇIK, ÜMİT And ÖZBEK, VOLKAN. "Otobüs İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Ölçümü Kandıra Gürkan Turizm Örneği." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.1, pp.125-138, 2009
ALNIAÇIK, Ü. And ÖZBEK, V. (2009) . "Otobüs İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Ölçümü Kandıra Gürkan Turizm Örneği." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.1, pp.125-138.
@article{article, author={ÜMİT ALNIAÇIK And author={VOLKAN ÖZBEK}, title={Otobüs İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Ölçümü Kandıra Gürkan Turizm Örneği}, journal={Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi}, year=2009, pages={125-138} }