Ş. HACIEFENDİOĞLU And D. FIRAT, "Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi , Turkey, 2019
HACIEFENDİOĞLU, Ş. And FIRAT, D. 2019. Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi. Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi , (Turkey).
HACIEFENDİOĞLU, Ş., & FIRAT, D., (2019). Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi . Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi, Turkey
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL, And DUYGU FIRAT. "Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi, Turkey, 2019
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL And FIRAT, DUYGU. "Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi , Turkey, 2019
HACIEFENDİOĞLU, Ş. And FIRAT, D. (2019) . "Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞENOL HACIEFENDİOĞLU And author={DUYGU FIRAT}, title={Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi}, congress name={Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2019}}