A. Deveci Topal And A. Alkan, "Mayer in Bilimsel ve Matematiksel Mesaj Tasarım İlkelerine Göre Tasarlanmış Öğrenme Ortamının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, pp.93-106, 2010
Deveci Topal, A. And Alkan, A. 2010. Mayer in Bilimsel ve Matematiksel Mesaj Tasarım İlkelerine Göre Tasarlanmış Öğrenme Ortamının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20 , 93-106.
Deveci Topal, A., & Alkan, A., (2010). Mayer in Bilimsel ve Matematiksel Mesaj Tasarım İlkelerine Göre Tasarlanmış Öğrenme Ortamının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, 93-106.
Deveci Topal, ARZU, And Ayşe Alkan. "Mayer in Bilimsel ve Matematiksel Mesaj Tasarım İlkelerine Göre Tasarlanmış Öğrenme Ortamının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, 93-106, 2010
Deveci Topal, ARZU D. And Alkan, Ayşe. "Mayer in Bilimsel ve Matematiksel Mesaj Tasarım İlkelerine Göre Tasarlanmış Öğrenme Ortamının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, pp.93-106, 2010
Deveci Topal, A. And Alkan, A. (2010) . "Mayer in Bilimsel ve Matematiksel Mesaj Tasarım İlkelerine Göre Tasarlanmış Öğrenme Ortamının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, pp.93-106.
@article{article, author={ARZU DEVECİ TOPAL And author={Ayşe Alkan}, title={Mayer in Bilimsel ve Matematiksel Mesaj Tasarım İlkelerine Göre Tasarlanmış Öğrenme Ortamının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi}, journal={Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2010, pages={93-106} }