A. M. YILMAZ Et Al. , "Türkiye’deki Tüketicilerin Coğrafi İşaretli Ürünlere Yönelik Algılarının Belirlenmesi," In Çanakkale’nin Stratejik Sektörü Tarım-1 , Gaziantep: Özgür Yayınları, 2023, pp.501-522.
YILMAZ, A. M. Et Al. Türkiye’deki Tüketicilerin Coğrafi İşaretli Ürünlere Yönelik Algılarının Belirlenmesi. 2023. In Çanakkale’nin Stratejik Sektörü Tarım-1 , Özgür Yayınları, Gaziantep, 501-522.
YILMAZ, A. M., NİYAZ ALTINOK, Ö. C., & TOMAR, O., (2023). Türkiye’deki Tüketicilerin Coğrafi İşaretli Ürünlere Yönelik Algılarının Belirlenmesi. Çanakkale’nin Stratejik Sektörü Tarım-1 (pp.501-522), Gaziantep: Özgür Yayınları.
YILMAZ, ALPTEKİN, ÖZGE CAN NİYAZ ALTINOK, And OKTAY TOMAR. "Türkiye’deki Tüketicilerin Coğrafi İşaretli Ürünlere Yönelik Algılarının Belirlenmesi." In Çanakkale’nin Stratejik Sektörü Tarım-1 , 501-522. Gaziantep: Özgür Yayınları, 2023
YILMAZ, ALPTEKİN M. Et Al. "Türkiye’deki Tüketicilerin Coğrafi İşaretli Ürünlere Yönelik Algılarının Belirlenmesi." Çanakkale’nin Stratejik Sektörü Tarım-1 , Özgür Yayınları, 2023, pp.501-522.
YILMAZ, A. M. NİYAZ ALTINOK, Ö. C. And TOMAR, O. (2023) "Türkiye’deki Tüketicilerin Coğrafi İşaretli Ürünlere Yönelik Algılarının Belirlenmesi", Çanakkale’nin Stratejik Sektörü Tarım-1 . Gaziantep: Özgür Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={ALPTEKİN MERT YILMAZ Et Al. }, chaptertitle={Türkiye’deki Tüketicilerin Coğrafi İşaretli Ürünlere Yönelik Algılarının Belirlenmesi}, booktitle={ Çanakkale’nin Stratejik Sektörü Tarım-1}, publisher={Özgür Yayınları}, city={Gaziantep},year={2023} }