E. ALNIAÇIK, "İş İlanlarının Çekiciliği Mesaj Belirginliğinin Etkisi," Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.16, no.1, pp.161-175, 2016
ALNIAÇIK, E. 2016. İş İlanlarının Çekiciliği Mesaj Belirginliğinin Etkisi. Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.16, no.1 , 161-175.
ALNIAÇIK, E., (2016). İş İlanlarının Çekiciliği Mesaj Belirginliğinin Etkisi. Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.16, no.1, 161-175.
ALNIAÇIK, ESRA. "İş İlanlarının Çekiciliği Mesaj Belirginliğinin Etkisi," Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.16, no.1, 161-175, 2016
ALNIAÇIK, ESRA. "İş İlanlarının Çekiciliği Mesaj Belirginliğinin Etkisi." Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.16, no.1, pp.161-175, 2016
ALNIAÇIK, E. (2016) . "İş İlanlarının Çekiciliği Mesaj Belirginliğinin Etkisi." Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.16, no.1, pp.161-175.
@article{article, author={ESRA ALNIAÇIK}, title={İş İlanlarının Çekiciliği Mesaj Belirginliğinin Etkisi}, journal={Ege Akademik Bakış Dergisi}, year=2016, pages={161-175} }