Ü. ALNIAÇIK, "Kurumsal İtibarı Oluşturan Farklı Bileşenlerin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkileri," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, pp.65-96, 2011
ALNIAÇIK, Ü. 2011. Kurumsal İtibarı Oluşturan Farklı Bileşenlerin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkileri. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4 , 65-96.
ALNIAÇIK, Ü., (2011). Kurumsal İtibarı Oluşturan Farklı Bileşenlerin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkileri. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, 65-96.
ALNIAÇIK, ÜMİT. "Kurumsal İtibarı Oluşturan Farklı Bileşenlerin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkileri," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, 65-96, 2011
ALNIAÇIK, ÜMİT. "Kurumsal İtibarı Oluşturan Farklı Bileşenlerin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkileri." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, pp.65-96, 2011
ALNIAÇIK, Ü. (2011) . "Kurumsal İtibarı Oluşturan Farklı Bileşenlerin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkileri." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, pp.65-96.
@article{article, author={ÜMİT ALNIAÇIK}, title={Kurumsal İtibarı Oluşturan Farklı Bileşenlerin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkileri}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2011, pages={65-96} }