Z. B. DONDURUCU DEDE, "Çevrim İçi Marka Toplulukları Üzerine Bir Analiz: Starbucks Türkiye Ve Kahve Dünyası Instagram Takipçileri Örneği," International Congress on Social Sciences, China To Adriatic-Xıv , Kayseri, Turkey, pp.16-50, 2022
DONDURUCU DEDE, Z. B. 2022. Çevrim İçi Marka Toplulukları Üzerine Bir Analiz: Starbucks Türkiye Ve Kahve Dünyası Instagram Takipçileri Örneği. International Congress on Social Sciences, China To Adriatic-Xıv , (Kayseri, Turkey), 16-50.
DONDURUCU DEDE, Z. B., (2022). Çevrim İçi Marka Toplulukları Üzerine Bir Analiz: Starbucks Türkiye Ve Kahve Dünyası Instagram Takipçileri Örneği . International Congress on Social Sciences, China To Adriatic-Xıv (pp.16-50). Kayseri, Turkey
DONDURUCU DEDE, ZEYNEP. "Çevrim İçi Marka Toplulukları Üzerine Bir Analiz: Starbucks Türkiye Ve Kahve Dünyası Instagram Takipçileri Örneği," International Congress on Social Sciences, China To Adriatic-Xıv, Kayseri, Turkey, 2022
DONDURUCU DEDE, ZEYNEP B. . "Çevrim İçi Marka Toplulukları Üzerine Bir Analiz: Starbucks Türkiye Ve Kahve Dünyası Instagram Takipçileri Örneği." International Congress on Social Sciences, China To Adriatic-Xıv , Kayseri, Turkey, pp.16-50, 2022
DONDURUCU DEDE, Z. B. (2022) . "Çevrim İçi Marka Toplulukları Üzerine Bir Analiz: Starbucks Türkiye Ve Kahve Dünyası Instagram Takipçileri Örneği." International Congress on Social Sciences, China To Adriatic-Xıv , Kayseri, Turkey, pp.16-50.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ZEYNEP BENAN DONDURUCU DEDE}, title={Çevrim İçi Marka Toplulukları Üzerine Bir Analiz: Starbucks Türkiye Ve Kahve Dünyası Instagram Takipçileri Örneği}, congress name={International Congress on Social Sciences, China To Adriatic-Xıv}, city={Kayseri}, country={Turkey}, year={2022}, pages={16-50} }