S. KAVUT, "Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi," In Sosyal Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar 3 , Ankara: Gece Yayınevi, 2020, pp.463-482.
KAVUT, S. Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi. 2020. In Sosyal Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar 3 , Gece Yayınevi, Ankara, 463-482.
KAVUT, S., (2020). Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi. Sosyal Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar 3 (pp.463-482), Ankara: Gece Yayınevi.
KAVUT, SEVGİ. "Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi." In Sosyal Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar 3 , 463-482. Ankara: Gece Yayınevi, 2020
KAVUT, SEVGİ. "Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi." Sosyal Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar 3 , Gece Yayınevi, 2020, pp.463-482.
KAVUT, S. (2020) "Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi", Sosyal Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar 3 . Ankara: Gece Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={SEVGİ KAVUT}, chaptertitle={Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi}, booktitle={ Sosyal Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar 3}, publisher={Gece Yayınevi}, city={Ankara},year={2020} }