Ş. KILIÇ And H. G. ERTÜRK KARA, "Ebeveynlerin okuma yazmaya hazırlığa ilişkin uygulamaları ile çocukların sözcük-yazı farkındalığı becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, pp.35-50, 2020
KILIÇ, Ş. And ERTÜRK KARA, H. G. 2020. Ebeveynlerin okuma yazmaya hazırlığa ilişkin uygulamaları ile çocukların sözcük-yazı farkındalığı becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1 , 35-50.
KILIÇ, Ş., & ERTÜRK KARA, H. G., (2020). Ebeveynlerin okuma yazmaya hazırlığa ilişkin uygulamaları ile çocukların sözcük-yazı farkındalığı becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, 35-50.
KILIÇ, ŞEYDA, And HATİCE GÖZDE ERTÜRK KARA. "Ebeveynlerin okuma yazmaya hazırlığa ilişkin uygulamaları ile çocukların sözcük-yazı farkındalığı becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, 35-50, 2020
KILIÇ, ŞEYDA And ERTÜRK KARA, HATİCE G. . "Ebeveynlerin okuma yazmaya hazırlığa ilişkin uygulamaları ile çocukların sözcük-yazı farkındalığı becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, pp.35-50, 2020
KILIÇ, Ş. And ERTÜRK KARA, H. G. (2020) . "Ebeveynlerin okuma yazmaya hazırlığa ilişkin uygulamaları ile çocukların sözcük-yazı farkındalığı becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, pp.35-50.
@article{article, author={ŞEYDA KILIÇ And author={HATİCE GÖZDE ERTÜRK KARA}, title={Ebeveynlerin okuma yazmaya hazırlığa ilişkin uygulamaları ile çocukların sözcük-yazı farkındalığı becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi}, journal={Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2020, pages={35-50} }