İ. ATABAY Et Al. , "MUHASEBE MESLEK MENSUPLARININ SUNDUĞU HİZMETİN KALİTESİ, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE DAVRANIŞSAL NİYETLER," Global Business Research Congress , İstanbul, Turkey, pp.512-521, 2017
ATABAY, İ. Et Al. 2017. MUHASEBE MESLEK MENSUPLARININ SUNDUĞU HİZMETİN KALİTESİ, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE DAVRANIŞSAL NİYETLER. Global Business Research Congress , (İstanbul, Turkey), 512-521.
ATABAY, İ., KOÇ, F., ÖDER, M. M., & ALAMUR, B., (2017). MUHASEBE MESLEK MENSUPLARININ SUNDUĞU HİZMETİN KALİTESİ, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE DAVRANIŞSAL NİYETLER . Global Business Research Congress (pp.512-521). İstanbul, Turkey
ATABAY, İSMAİL Et Al. "MUHASEBE MESLEK MENSUPLARININ SUNDUĞU HİZMETİN KALİTESİ, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE DAVRANIŞSAL NİYETLER," Global Business Research Congress, İstanbul, Turkey, 2017
ATABAY, İSMAİL Et Al. "MUHASEBE MESLEK MENSUPLARININ SUNDUĞU HİZMETİN KALİTESİ, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE DAVRANIŞSAL NİYETLER." Global Business Research Congress , İstanbul, Turkey, pp.512-521, 2017
ATABAY, İ. Et Al. (2017) . "MUHASEBE MESLEK MENSUPLARININ SUNDUĞU HİZMETİN KALİTESİ, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE DAVRANIŞSAL NİYETLER." Global Business Research Congress , İstanbul, Turkey, pp.512-521.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İSMAİL ATABAY Et Al. }, title={MUHASEBE MESLEK MENSUPLARININ SUNDUĞU HİZMETİN KALİTESİ, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE DAVRANIŞSAL NİYETLER}, congress name={Global Business Research Congress}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2017}, pages={512-521} }