E. Özkul, "Turizm İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi," In Turizmde Çağdaş Yönetim Teknikleri , Ankara: Detay Yayıncılık, 2017, pp.213-248.
Özkul, E. Turizm İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi. 2017. In Turizmde Çağdaş Yönetim Teknikleri , Detay Yayıncılık, Ankara, 213-248.
Özkul, E., (2017). Turizm İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi. Turizmde Çağdaş Yönetim Teknikleri (pp.213-248), Ankara: Detay Yayıncılık.
Özkul, EMRAH. "Turizm İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi." In Turizmde Çağdaş Yönetim Teknikleri , 213-248. Ankara: Detay Yayıncılık, 2017
Özkul, EMRAH. "Turizm İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi." Turizmde Çağdaş Yönetim Teknikleri , Detay Yayıncılık, 2017, pp.213-248.
Özkul, E. (2017) "Turizm İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi", Turizmde Çağdaş Yönetim Teknikleri . Ankara: Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={EMRAH ÖZKUL}, chaptertitle={Turizm İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi}, booktitle={ Turizmde Çağdaş Yönetim Teknikleri}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2017} }