U. DURMAZ, "DİJİTAL KÜLTÜR ÇAĞINDA YENİ KİMLİK ALGISI: HALKBİLİMİ ÜRÜNLERİNİN SOSYAL MEDYADA KİMLİK OLUŞUMUNA ETKİSİ," In DİJİTAL KÜLTÜR-3 Tradijital-Post Truth-Memetik-Kimlik-Medyaİnternet-Edebiyat ve Halkbilimi Araştırmaları , İstanbul: Arı Sanat Yayınevi, 2021, pp.113-164.
DURMAZ, U. DİJİTAL KÜLTÜR ÇAĞINDA YENİ KİMLİK ALGISI: HALKBİLİMİ ÜRÜNLERİNİN SOSYAL MEDYADA KİMLİK OLUŞUMUNA ETKİSİ. 2021. In DİJİTAL KÜLTÜR-3 Tradijital-Post Truth-Memetik-Kimlik-Medyaİnternet-Edebiyat ve Halkbilimi Araştırmaları , Arı Sanat Yayınevi, İstanbul, 113-164.
DURMAZ, U., (2021). DİJİTAL KÜLTÜR ÇAĞINDA YENİ KİMLİK ALGISI: HALKBİLİMİ ÜRÜNLERİNİN SOSYAL MEDYADA KİMLİK OLUŞUMUNA ETKİSİ. DİJİTAL KÜLTÜR-3 Tradijital-Post Truth-Memetik-Kimlik-Medyaİnternet-Edebiyat ve Halkbilimi Araştırmaları (pp.113-164), İstanbul: Arı Sanat Yayınevi.
DURMAZ, UĞUR. "DİJİTAL KÜLTÜR ÇAĞINDA YENİ KİMLİK ALGISI: HALKBİLİMİ ÜRÜNLERİNİN SOSYAL MEDYADA KİMLİK OLUŞUMUNA ETKİSİ." In DİJİTAL KÜLTÜR-3 Tradijital-Post Truth-Memetik-Kimlik-Medyaİnternet-Edebiyat ve Halkbilimi Araştırmaları , 113-164. İstanbul: Arı Sanat Yayınevi, 2021
DURMAZ, UĞUR. "DİJİTAL KÜLTÜR ÇAĞINDA YENİ KİMLİK ALGISI: HALKBİLİMİ ÜRÜNLERİNİN SOSYAL MEDYADA KİMLİK OLUŞUMUNA ETKİSİ." DİJİTAL KÜLTÜR-3 Tradijital-Post Truth-Memetik-Kimlik-Medyaİnternet-Edebiyat ve Halkbilimi Araştırmaları , Arı Sanat Yayınevi, 2021, pp.113-164.
DURMAZ, U. (2021) "DİJİTAL KÜLTÜR ÇAĞINDA YENİ KİMLİK ALGISI: HALKBİLİMİ ÜRÜNLERİNİN SOSYAL MEDYADA KİMLİK OLUŞUMUNA ETKİSİ", DİJİTAL KÜLTÜR-3 Tradijital-Post Truth-Memetik-Kimlik-Medyaİnternet-Edebiyat ve Halkbilimi Araştırmaları . İstanbul: Arı Sanat Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={UĞUR DURMAZ}, chaptertitle={DİJİTAL KÜLTÜR ÇAĞINDA YENİ KİMLİK ALGISI: HALKBİLİMİ ÜRÜNLERİNİN SOSYAL MEDYADA KİMLİK OLUŞUMUNA ETKİSİ}, booktitle={ DİJİTAL KÜLTÜR-3 Tradijital-Post Truth-Memetik-Kimlik-Medyaİnternet-Edebiyat ve Halkbilimi Araştırmaları}, publisher={Arı Sanat Yayınevi}, city={İstanbul},year={2021} }