S. T. KUMLU Et Al. , "Kırsal Turizm Destinasyonlarının Tanıtılmasında Sosyal Medyanın Rolü," Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research , vol.3, no.4, pp.723-738, 2019
KUMLU, S. T. Et Al. 2019. Kırsal Turizm Destinasyonlarının Tanıtılmasında Sosyal Medyanın Rolü. Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research , vol.3, no.4 , 723-738.
KUMLU, S. T., ALTINTAŞ, H., & ÖZKUL, E., (2019). Kırsal Turizm Destinasyonlarının Tanıtılmasında Sosyal Medyanın Rolü. Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research , vol.3, no.4, 723-738.
KUMLU, SARP, HANDE ALTINTAŞ, And EMRAH ÖZKUL. "Kırsal Turizm Destinasyonlarının Tanıtılmasında Sosyal Medyanın Rolü," Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research , vol.3, no.4, 723-738, 2019
KUMLU, SARP T. Et Al. "Kırsal Turizm Destinasyonlarının Tanıtılmasında Sosyal Medyanın Rolü." Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research , vol.3, no.4, pp.723-738, 2019
KUMLU, S. T. ALTINTAŞ, H. And ÖZKUL, E. (2019) . "Kırsal Turizm Destinasyonlarının Tanıtılmasında Sosyal Medyanın Rolü." Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research , vol.3, no.4, pp.723-738.
@article{article, author={SARP TAHSİN KUMLU Et Al. }, title={Kırsal Turizm Destinasyonlarının Tanıtılmasında Sosyal Medyanın Rolü}, journal={Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research}, year=2019, pages={723-738} }