B. ÖZCAN TÜRKKAN And G. ERİŞ, "Bilgisayar Oyunları Oynamanın Akademik Başarıya Etkisinin İncelenmesi," International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry , vol.5, no.2, pp.130-144, 2021
ÖZCAN TÜRKKAN, B. And ERİŞ, G. 2021. Bilgisayar Oyunları Oynamanın Akademik Başarıya Etkisinin İncelenmesi. International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry , vol.5, no.2 , 130-144.
ÖZCAN TÜRKKAN, B., & ERİŞ, G., (2021). Bilgisayar Oyunları Oynamanın Akademik Başarıya Etkisinin İncelenmesi. International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry , vol.5, no.2, 130-144.
ÖZCAN TÜRKKAN, BURCU, And GÜLŞAH ERİŞ. "Bilgisayar Oyunları Oynamanın Akademik Başarıya Etkisinin İncelenmesi," International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry , vol.5, no.2, 130-144, 2021
ÖZCAN TÜRKKAN, BURCU Ö. And ERİŞ, GÜLŞAH. "Bilgisayar Oyunları Oynamanın Akademik Başarıya Etkisinin İncelenmesi." International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry , vol.5, no.2, pp.130-144, 2021
ÖZCAN TÜRKKAN, B. And ERİŞ, G. (2021) . "Bilgisayar Oyunları Oynamanın Akademik Başarıya Etkisinin İncelenmesi." International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry , vol.5, no.2, pp.130-144.
@article{article, author={BURCU ÖZCAN TÜRKKAN And author={GÜLŞAH ERİŞ}, title={Bilgisayar Oyunları Oynamanın Akademik Başarıya Etkisinin İncelenmesi}, journal={International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry}, year=2021, pages={130-144} }