S. POLAT And T. TOPÇUBAŞI, "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ," International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education (IJTASE) , vol.3, 2014
POLAT, S. And TOPÇUBAŞI, T. 2014. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ. International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education (IJTASE) , vol.3 .
POLAT, S., & TOPÇUBAŞI, T., (2014). SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ. International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education (IJTASE) , vol.3.
POLAT, SONER, And TOLGA TOPÇUBAŞI. "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ," International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education (IJTASE) , vol.3, 2014
POLAT, SONER And TOPÇUBAŞI, TOLGA. "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ." International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education (IJTASE) , vol.3, 2014
POLAT, S. And TOPÇUBAŞI, T. (2014) . "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ." International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education (IJTASE) , vol.3.
@article{article, author={SONER POLAT And author={TOLGA TOPÇUBAŞI}, title={SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ}, journal={International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education (IJTASE)}, year=2014}