F. B. CANDAN And R. KAMBAR, "Ürün İlgileniminin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2017
CANDAN, F. B. And KAMBAR, R. 2017. Ürün İlgileniminin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi .
CANDAN, F. B., & KAMBAR, R., (2017). Ürün İlgileniminin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi .
CANDAN, FAZİLET, And RAUSHAN KAMBAR. "Ürün İlgileniminin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2017
CANDAN, FAZİLET B. And KAMBAR, RAUSHAN. "Ürün İlgileniminin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2017
CANDAN, F. B. And KAMBAR, R. (2017) . "Ürün İlgileniminin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi .
@article{article, author={FAZİLET BURCU ÇAM And author={RAUSHAN KAMBAR}, title={Ürün İlgileniminin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi}, journal={Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017}