H. KÜÇÜKSARAÇ, "Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz," AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.9, no.35, pp.49-61, 2018
KÜÇÜKSARAÇ, H. 2018. Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz. AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.9, no.35 , 49-61.
KÜÇÜKSARAÇ, H., (2018). Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz. AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.9, no.35, 49-61.
KÜÇÜKSARAÇ, HAKAN. "Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz," AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.9, no.35, 49-61, 2018
KÜÇÜKSARAÇ, HAKAN. "Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz." AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.9, no.35, pp.49-61, 2018
KÜÇÜKSARAÇ, H. (2018) . "Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz." AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.9, no.35, pp.49-61.
@article{article, author={HAKAN KÜÇÜKSARAÇ}, title={Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz}, journal={AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology}, year=2018, pages={49-61} }