Citation Formats
Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. KÜÇÜKSARAÇ, "Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz," AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.9, no.35, pp.49-61, 2018

KÜÇÜKSARAÇ, H. 2018. Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz. AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.9, no.35 , 49-61.

KÜÇÜKSARAÇ, H., (2018). Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz. AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.9, no.35, 49-61.

KÜÇÜKSARAÇ, HAKAN. "Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz," AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.9, no.35, 49-61, 2018

KÜÇÜKSARAÇ, HAKAN. "Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz." AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.9, no.35, pp.49-61, 2018

KÜÇÜKSARAÇ, H. (2018) . "Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz." AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.9, no.35, pp.49-61.

@article{article, author={HAKAN KÜÇÜKSARAÇ}, title={Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz}, journal={AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology}, year=2018, pages={49-61} }