G. OĞUZ And N. ŞENER, "KADINA YÖNELİK ŞİDDET VE MEDYA OLARAK TELEVİZYONREKLAMLARI," the Journal of Academic Social Sciences , vol.49, no.49, pp.459-477, 2017
OĞUZ, G. And ŞENER, N. 2017. KADINA YÖNELİK ŞİDDET VE MEDYA OLARAK TELEVİZYONREKLAMLARI. the Journal of Academic Social Sciences , vol.49, no.49 , 459-477.
OĞUZ, G., & ŞENER, N., (2017). KADINA YÖNELİK ŞİDDET VE MEDYA OLARAK TELEVİZYONREKLAMLARI. the Journal of Academic Social Sciences , vol.49, no.49, 459-477.
OĞUZ, GÜL, And NİLGÜN ŞENER. "KADINA YÖNELİK ŞİDDET VE MEDYA OLARAK TELEVİZYONREKLAMLARI," the Journal of Academic Social Sciences , vol.49, no.49, 459-477, 2017
OĞUZ, GÜL And ŞENER, NİLGÜN. "KADINA YÖNELİK ŞİDDET VE MEDYA OLARAK TELEVİZYONREKLAMLARI." the Journal of Academic Social Sciences , vol.49, no.49, pp.459-477, 2017
OĞUZ, G. And ŞENER, N. (2017) . "KADINA YÖNELİK ŞİDDET VE MEDYA OLARAK TELEVİZYONREKLAMLARI." the Journal of Academic Social Sciences , vol.49, no.49, pp.459-477.
@article{article, author={GÜL OĞUZ And author={NİLGÜN ŞENER}, title={KADINA YÖNELİK ŞİDDET VE MEDYA OLARAK TELEVİZYONREKLAMLARI}, journal={the Journal of Academic Social Sciences}, year=2017, pages={459-477} }