S. T. Kumlu Et Al. , "RESTORANLARDA KULLANILAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AR) UYGULAMALARININ HİZMET KALİTESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ," Trakya Üniversitesi Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi , vol.2, no.1, pp.23-38, 2022
Kumlu, S. T. Et Al. 2022. RESTORANLARDA KULLANILAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AR) UYGULAMALARININ HİZMET KALİTESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Trakya Üniversitesi Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi , vol.2, no.1 , 23-38.
Kumlu, S. T., ÖZKUL, E., & UCA, S., (2022). RESTORANLARDA KULLANILAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AR) UYGULAMALARININ HİZMET KALİTESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Trakya Üniversitesi Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi , vol.2, no.1, 23-38.
Kumlu, SARP, EMRAH ÖZKUL, And SELDA UCA. "RESTORANLARDA KULLANILAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AR) UYGULAMALARININ HİZMET KALİTESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ," Trakya Üniversitesi Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi , vol.2, no.1, 23-38, 2022
Kumlu, SARP T. Et Al. "RESTORANLARDA KULLANILAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AR) UYGULAMALARININ HİZMET KALİTESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ." Trakya Üniversitesi Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi , vol.2, no.1, pp.23-38, 2022
Kumlu, S. T. ÖZKUL, E. And UCA, S. (2022) . "RESTORANLARDA KULLANILAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AR) UYGULAMALARININ HİZMET KALİTESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ." Trakya Üniversitesi Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi , vol.2, no.1, pp.23-38.
@article{article, author={SARP TAHSİN KUMLU Et Al. }, title={RESTORANLARDA KULLANILAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AR) UYGULAMALARININ HİZMET KALİTESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Trakya Üniversitesi Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi}, year=2022, pages={23-38} }