S. SOYŞEKERCİ And O. ŞENELDİR, "Örgütlerde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Konuşlandırılmasının Toyotasa A.Ş. ve Ford Otosan A.Ş.’de Araştırılması," 4. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi , Sakarya, Turkey, pp.432-448, 2005
SOYŞEKERCİ, S. And ŞENELDİR, O. 2005. Örgütlerde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Konuşlandırılmasının Toyotasa A.Ş. ve Ford Otosan A.Ş.’de Araştırılması. 4. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi , (Sakarya, Turkey), 432-448.
SOYŞEKERCİ, S., & ŞENELDİR, O., (2005). Örgütlerde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Konuşlandırılmasının Toyotasa A.Ş. ve Ford Otosan A.Ş.’de Araştırılması . 4. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi (pp.432-448). Sakarya, Turkey
SOYŞEKERCİ, SERHAT, And OKAN ŞENELDİR. "Örgütlerde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Konuşlandırılmasının Toyotasa A.Ş. ve Ford Otosan A.Ş.’de Araştırılması," 4. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Sakarya, Turkey, 2005
SOYŞEKERCİ, SERHAT And ŞENELDİR, OKAN. "Örgütlerde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Konuşlandırılmasının Toyotasa A.Ş. ve Ford Otosan A.Ş.’de Araştırılması." 4. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi , Sakarya, Turkey, pp.432-448, 2005
SOYŞEKERCİ, S. And ŞENELDİR, O. (2005) . "Örgütlerde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Konuşlandırılmasının Toyotasa A.Ş. ve Ford Otosan A.Ş.’de Araştırılması." 4. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi , Sakarya, Turkey, pp.432-448.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SERHAT SOYŞEKERCİ And author={OKAN ŞENELDİR}, title={Örgütlerde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Konuşlandırılmasının Toyotasa A.Ş. ve Ford Otosan A.Ş.’de Araştırılması}, congress name={4. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi}, city={Sakarya}, country={Turkey}, year={2005}, pages={432-448} }