E. Özkul And M. Bozkurt, "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayetleri Yönetimi Hakkında Teorik Bir Değerlendirme," EKEV Akademi Dergisi , vol.10, no.29, pp.323-336, 2007
Özkul, E. And Bozkurt, M. 2007. Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayetleri Yönetimi Hakkında Teorik Bir Değerlendirme. EKEV Akademi Dergisi , vol.10, no.29 , 323-336.
Özkul, E., & Bozkurt, M., (2007). Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayetleri Yönetimi Hakkında Teorik Bir Değerlendirme. EKEV Akademi Dergisi , vol.10, no.29, 323-336.
Özkul, EMRAH, And Mesut Bozkurt. "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayetleri Yönetimi Hakkında Teorik Bir Değerlendirme," EKEV Akademi Dergisi , vol.10, no.29, 323-336, 2007
Özkul, EMRAH And Bozkurt, Mesut. "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayetleri Yönetimi Hakkında Teorik Bir Değerlendirme." EKEV Akademi Dergisi , vol.10, no.29, pp.323-336, 2007
Özkul, E. And Bozkurt, M. (2007) . "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayetleri Yönetimi Hakkında Teorik Bir Değerlendirme." EKEV Akademi Dergisi , vol.10, no.29, pp.323-336.
@article{article, author={EMRAH ÖZKUL And author={Mesut Bozkurt}, title={Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayetleri Yönetimi Hakkında Teorik Bir Değerlendirme}, journal={EKEV Akademi Dergisi}, year=2007, pages={323-336} }