A. ERCİŞ Et Al. , "The Role Of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic And Foreign Brands Kongrede Seçilerek Journal of Global Strategic Management ta Yayınlanmıştır Bu bölümde puanlandırılmamıştır," 6th International Strategic Management Conference , vol.1, St.Petersburg, Russia, pp.1, 2010
ERCİŞ, A. Et Al. 2010. The Role Of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic And Foreign Brands Kongrede Seçilerek Journal of Global Strategic Management ta Yayınlanmıştır Bu bölümde puanlandırılmamıştır. 6th International Strategic Management Conference , (St.Petersburg, Russia), 1.
ERCİŞ, A., ÜNAL, S., & BİLGİLİ, B., (2010). The Role Of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic And Foreign Brands Kongrede Seçilerek Journal of Global Strategic Management ta Yayınlanmıştır Bu bölümde puanlandırılmamıştır . 6th International Strategic Management Conference (pp.1). St.Petersburg, Russia
ERCİŞ, AYSEL, SEVTAP ÜNAL, And BİLSEN BİLGİLİ. "The Role Of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic And Foreign Brands Kongrede Seçilerek Journal of Global Strategic Management ta Yayınlanmıştır Bu bölümde puanlandırılmamıştır," 6th International Strategic Management Conference, St.Petersburg, Russia, 2010
ERCİŞ, AYSEL Et Al. "The Role Of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic And Foreign Brands Kongrede Seçilerek Journal of Global Strategic Management ta Yayınlanmıştır Bu bölümde puanlandırılmamıştır." 6th International Strategic Management Conference , St.Petersburg, Russia, pp.1, 2010
ERCİŞ, A. ÜNAL, S. And BİLGİLİ, B. (2010) . "The Role Of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic And Foreign Brands Kongrede Seçilerek Journal of Global Strategic Management ta Yayınlanmıştır Bu bölümde puanlandırılmamıştır." 6th International Strategic Management Conference , St.Petersburg, Russia, p.1.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AYSEL ERCİŞ Et Al. }, title={The Role Of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic And Foreign Brands Kongrede Seçilerek Journal of Global Strategic Management ta Yayınlanmıştır Bu bölümde puanlandırılmamıştır}, congress name={6th International Strategic Management Conference}, city={St.Petersburg}, country={Russia}, year={2010}, pages={1} }