D. FIRAT And C. A. BADEM, "Marka Değerleme Yöntemleri ve Marka Değerinin Mali Tablolara Yansıtılması," MUFAD - Muhasebe ve Finansman Dergisi , pp.210-219, 2008
FIRAT, D. And BADEM, C. A. 2008. Marka Değerleme Yöntemleri ve Marka Değerinin Mali Tablolara Yansıtılması. MUFAD - Muhasebe ve Finansman Dergisi , 210-219.
FIRAT, D., & BADEM, C. A., (2008). Marka Değerleme Yöntemleri ve Marka Değerinin Mali Tablolara Yansıtılması. MUFAD - Muhasebe ve Finansman Dergisi , 210-219.
FIRAT, DUYGU, And Cemkut A BADEM. "Marka Değerleme Yöntemleri ve Marka Değerinin Mali Tablolara Yansıtılması," MUFAD - Muhasebe ve Finansman Dergisi , 210-219, 2008
FIRAT, DUYGU And BADEM, Cemkut A. . "Marka Değerleme Yöntemleri ve Marka Değerinin Mali Tablolara Yansıtılması." MUFAD - Muhasebe ve Finansman Dergisi , pp.210-219, 2008
FIRAT, D. And BADEM, C. A. (2008) . "Marka Değerleme Yöntemleri ve Marka Değerinin Mali Tablolara Yansıtılması." MUFAD - Muhasebe ve Finansman Dergisi , pp.210-219.
@article{article, author={DUYGU FIRAT And author={Cemkut A BADEM}, title={Marka Değerleme Yöntemleri ve Marka Değerinin Mali Tablolara Yansıtılması}, journal={MUFAD - Muhasebe ve Finansman Dergisi}, year=2008, pages={210-219} }