Ç. Karabıçak And G. Akman, "Satış Sonrası Hizmetlerde Müşteri Memnuniyetini Etkileyen Faktörler," Üretim Araştırmaları Sempozyumu , Ankara, Turkey, 2009
Karabıçak, Ç. And Akman, G. 2009. Satış Sonrası Hizmetlerde Müşteri Memnuniyetini Etkileyen Faktörler. Üretim Araştırmaları Sempozyumu , (Ankara, Turkey).
Karabıçak, Ç., & Akman, G., (2009). Satış Sonrası Hizmetlerde Müşteri Memnuniyetini Etkileyen Faktörler . Üretim Araştırmaları Sempozyumu, Ankara, Turkey
Karabıçak, ÇAĞIN, And GÜLŞEN AKMAN. "Satış Sonrası Hizmetlerde Müşteri Memnuniyetini Etkileyen Faktörler," Üretim Araştırmaları Sempozyumu, Ankara, Turkey, 2009
Karabıçak, ÇAĞIN And Akman, GÜLŞEN. "Satış Sonrası Hizmetlerde Müşteri Memnuniyetini Etkileyen Faktörler." Üretim Araştırmaları Sempozyumu , Ankara, Turkey, 2009
Karabıçak, Ç. And Akman, G. (2009) . "Satış Sonrası Hizmetlerde Müşteri Memnuniyetini Etkileyen Faktörler." Üretim Araştırmaları Sempozyumu , Ankara, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÇAĞIN KARABIÇAK And author={GÜLŞEN AKMAN}, title={Satış Sonrası Hizmetlerde Müşteri Memnuniyetini Etkileyen Faktörler}, congress name={Üretim Araştırmaları Sempozyumu}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2009}}