A. ÇETİNKAYA, "Çevrimiçi Gazetecilikte Yeni Bir Reklam Modeli Olarak Doğal Reklamlar," AJIT-e: Bilişim Teknolojileri , vol.7, pp.123-136, 2016
ÇETİNKAYA, A. 2016. Çevrimiçi Gazetecilikte Yeni Bir Reklam Modeli Olarak Doğal Reklamlar. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri , vol.7 , 123-136.
ÇETİNKAYA, A., (2016). Çevrimiçi Gazetecilikte Yeni Bir Reklam Modeli Olarak Doğal Reklamlar. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri , vol.7, 123-136.
ÇETİNKAYA, AYSEL. "Çevrimiçi Gazetecilikte Yeni Bir Reklam Modeli Olarak Doğal Reklamlar," AJIT-e: Bilişim Teknolojileri , vol.7, 123-136, 2016
ÇETİNKAYA, AYSEL. "Çevrimiçi Gazetecilikte Yeni Bir Reklam Modeli Olarak Doğal Reklamlar." AJIT-e: Bilişim Teknolojileri , vol.7, pp.123-136, 2016
ÇETİNKAYA, A. (2016) . "Çevrimiçi Gazetecilikte Yeni Bir Reklam Modeli Olarak Doğal Reklamlar." AJIT-e: Bilişim Teknolojileri , vol.7, pp.123-136.
@article{article, author={AYSEL ÇETİNKAYA}, title={Çevrimiçi Gazetecilikte Yeni Bir Reklam Modeli Olarak Doğal Reklamlar}, journal={AJIT-e: Bilişim Teknolojileri}, year=2016, pages={123-136} }