E. ŞUMUER And İ. S. YILDIRIM, "Do Teacher Characteristics Matter for Facebook Use Evidence from Classroom Teachers in Turkey," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, pp.27-34, 2014
ŞUMUER, E. And YILDIRIM, İ. S. 2014. Do Teacher Characteristics Matter for Facebook Use Evidence from Classroom Teachers in Turkey. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10 , 27-34.
ŞUMUER, E., & YILDIRIM, İ. S., (2014). Do Teacher Characteristics Matter for Facebook Use Evidence from Classroom Teachers in Turkey. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, 27-34.
ŞUMUER, EVREN, And İBRAHİM SONER YILDIRIM. "Do Teacher Characteristics Matter for Facebook Use Evidence from Classroom Teachers in Turkey," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, 27-34, 2014
ŞUMUER, EVREN And YILDIRIM, İBRAHİM S. . "Do Teacher Characteristics Matter for Facebook Use Evidence from Classroom Teachers in Turkey." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, pp.27-34, 2014
ŞUMUER, E. And YILDIRIM, İ. S. (2014) . "Do Teacher Characteristics Matter for Facebook Use Evidence from Classroom Teachers in Turkey." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, pp.27-34.
@article{article, author={EVREN ŞUMUER And author={İBRAHİM SONER YILDIRIM}, title={Do Teacher Characteristics Matter for Facebook Use Evidence from Classroom Teachers in Turkey}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={27-34} }