Y. KATRANCI And S. ŞENGÜL, "Ortaokul öğrencilerinin matematik okuryazarlığı ile görsel matematik okuryazarlığı öz-yeterlik algıları arasındaki ilişki," Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.9, no.4, pp.1113-1138, 2019
KATRANCI, Y. And ŞENGÜL, S. 2019. Ortaokul öğrencilerinin matematik okuryazarlığı ile görsel matematik okuryazarlığı öz-yeterlik algıları arasındaki ilişki. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.9, no.4 , 1113-1138.
KATRANCI, Y., & ŞENGÜL, S., (2019). Ortaokul öğrencilerinin matematik okuryazarlığı ile görsel matematik okuryazarlığı öz-yeterlik algıları arasındaki ilişki. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.9, no.4, 1113-1138.
KATRANCI, YASEMİN, And SARE ŞENGÜL. "Ortaokul öğrencilerinin matematik okuryazarlığı ile görsel matematik okuryazarlığı öz-yeterlik algıları arasındaki ilişki," Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.9, no.4, 1113-1138, 2019
KATRANCI, YASEMİN And ŞENGÜL, SARE. "Ortaokul öğrencilerinin matematik okuryazarlığı ile görsel matematik okuryazarlığı öz-yeterlik algıları arasındaki ilişki." Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.9, no.4, pp.1113-1138, 2019
KATRANCI, Y. And ŞENGÜL, S. (2019) . "Ortaokul öğrencilerinin matematik okuryazarlığı ile görsel matematik okuryazarlığı öz-yeterlik algıları arasındaki ilişki." Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.9, no.4, pp.1113-1138.
@article{article, author={YASEMİN KATRANCI And author={SARE ŞENGÜL}, title={Ortaokul öğrencilerinin matematik okuryazarlığı ile görsel matematik okuryazarlığı öz-yeterlik algıları arasındaki ilişki}, journal={Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi}, year=2019, pages={1113-1138} }