F. TANRIKULU Et Al. , "Hemşirelik öğrencilerinde klinik uygulamalarda kullanılan reflekşın yönteminin problem çözme becerisine etkisi," Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, pp.4931-4943, 2016
TANRIKULU, F. Et Al. 2016. Hemşirelik öğrencilerinde klinik uygulamalarda kullanılan reflekşın yönteminin problem çözme becerisine etkisi. Journal of Human Sciences , vol.13, no.3 , 4931-4943.
TANRIKULU, F., EROL, F., & DİKMEN, Y., (2016). Hemşirelik öğrencilerinde klinik uygulamalarda kullanılan reflekşın yönteminin problem çözme becerisine etkisi. Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, 4931-4943.
TANRIKULU, FATMA, FUNDA EROL, And YURDANUR DİKMEN. "Hemşirelik öğrencilerinde klinik uygulamalarda kullanılan reflekşın yönteminin problem çözme becerisine etkisi," Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, 4931-4943, 2016
TANRIKULU, FATMA Et Al. "Hemşirelik öğrencilerinde klinik uygulamalarda kullanılan reflekşın yönteminin problem çözme becerisine etkisi." Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, pp.4931-4943, 2016
TANRIKULU, F. EROL, F. And DİKMEN, Y. (2016) . "Hemşirelik öğrencilerinde klinik uygulamalarda kullanılan reflekşın yönteminin problem çözme becerisine etkisi." Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, pp.4931-4943.
@article{article, author={FATMA TANRIKULU Et Al. }, title={Hemşirelik öğrencilerinde klinik uygulamalarda kullanılan reflekşın yönteminin problem çözme becerisine etkisi}, journal={Journal of Human Sciences}, year=2016, pages={4931-4943} }