G. BULUT Et Al. , "Gösterişçi ve RasyoneL Tüketimin Uluslararası Zincir İçecek İşletmesi Markasına Yönelik Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi," International Marmara Social Sciences Congress (Imascon Autumn 2021) , vol.1, Kocaeli, Turkey, pp.313-320, 2021
BULUT, G. Et Al. 2021. Gösterişçi ve RasyoneL Tüketimin Uluslararası Zincir İçecek İşletmesi Markasına Yönelik Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi. International Marmara Social Sciences Congress (Imascon Autumn 2021) , (Kocaeli, Turkey), 313-320.
BULUT, G., TEKYILDIZ, S., & BİLGİLİ, B., (2021). Gösterişçi ve RasyoneL Tüketimin Uluslararası Zincir İçecek İşletmesi Markasına Yönelik Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi . International Marmara Social Sciences Congress (Imascon Autumn 2021) (pp.313-320). Kocaeli, Turkey
BULUT, GİZEM, SÜMEYYE TEKYILDIZ, And BİLSEN BİLGİLİ. "Gösterişçi ve RasyoneL Tüketimin Uluslararası Zincir İçecek İşletmesi Markasına Yönelik Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi," International Marmara Social Sciences Congress (Imascon Autumn 2021), Kocaeli, Turkey, 2021
BULUT, GİZEM Et Al. "Gösterişçi ve RasyoneL Tüketimin Uluslararası Zincir İçecek İşletmesi Markasına Yönelik Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi." International Marmara Social Sciences Congress (Imascon Autumn 2021) , Kocaeli, Turkey, pp.313-320, 2021
BULUT, G. TEKYILDIZ, S. And BİLGİLİ, B. (2021) . "Gösterişçi ve RasyoneL Tüketimin Uluslararası Zincir İçecek İşletmesi Markasına Yönelik Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi." International Marmara Social Sciences Congress (Imascon Autumn 2021) , Kocaeli, Turkey, pp.313-320.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GİZEM BULUT Et Al. }, title={Gösterişçi ve RasyoneL Tüketimin Uluslararası Zincir İçecek İşletmesi Markasına Yönelik Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi}, congress name={International Marmara Social Sciences Congress (Imascon Autumn 2021)}, city={Kocaeli}, country={Turkey}, year={2021}, pages={313-320} }