Ş. HACIEFENDİOĞLU, "Sosyal Medyanın Marka Bağlılığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.0, no.28, pp.59-70, 2014
HACIEFENDİOĞLU, Ş. 2014. Sosyal Medyanın Marka Bağlılığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.0, no.28 , 59-70.
HACIEFENDİOĞLU, Ş., (2014). Sosyal Medyanın Marka Bağlılığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.0, no.28, 59-70.
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL. "Sosyal Medyanın Marka Bağlılığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.0, no.28, 59-70, 2014
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL. "Sosyal Medyanın Marka Bağlılığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.0, no.28, pp.59-70, 2014
HACIEFENDİOĞLU, Ş. (2014) . "Sosyal Medyanın Marka Bağlılığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.0, no.28, pp.59-70.
@article{article, author={ŞENOL HACIEFENDİOĞLU}, title={Sosyal Medyanın Marka Bağlılığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma}, journal={Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)}, year=2014, pages={59-70} }