Z. B. DONDURUCU And A. B. URAN, "Küresel Kahve Markalarının Sosyal Medyada Markalama Stratejileri: Starbuckstr’nin Özel Gün Kutlamalarına Yönelik Bir Analiz," 2.International Communication Science Media Studies Congress , İstanbul, Turkey, pp.136-137, 2017
DONDURUCU, Z. B. And URAN, A. B. 2017. Küresel Kahve Markalarının Sosyal Medyada Markalama Stratejileri: Starbuckstr’nin Özel Gün Kutlamalarına Yönelik Bir Analiz. 2.International Communication Science Media Studies Congress , (İstanbul, Turkey), 136-137.
DONDURUCU, Z. B., & URAN, A. B., (2017). Küresel Kahve Markalarının Sosyal Medyada Markalama Stratejileri: Starbuckstr’nin Özel Gün Kutlamalarına Yönelik Bir Analiz . 2.International Communication Science Media Studies Congress (pp.136-137). İstanbul, Turkey
DONDURUCU, ZEYNEP, And AYŞE BEYNEM URAN. "Küresel Kahve Markalarının Sosyal Medyada Markalama Stratejileri: Starbuckstr’nin Özel Gün Kutlamalarına Yönelik Bir Analiz," 2.International Communication Science Media Studies Congress, İstanbul, Turkey, 2017
DONDURUCU, ZEYNEP B. And URAN, AYŞE B. . "Küresel Kahve Markalarının Sosyal Medyada Markalama Stratejileri: Starbuckstr’nin Özel Gün Kutlamalarına Yönelik Bir Analiz." 2.International Communication Science Media Studies Congress , İstanbul, Turkey, pp.136-137, 2017
DONDURUCU, Z. B. And URAN, A. B. (2017) . "Küresel Kahve Markalarının Sosyal Medyada Markalama Stratejileri: Starbuckstr’nin Özel Gün Kutlamalarına Yönelik Bir Analiz." 2.International Communication Science Media Studies Congress , İstanbul, Turkey, pp.136-137.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ZEYNEP BENAN DONDURUCU DEDE And author={AYŞE BEYNEM URAN}, title={Küresel Kahve Markalarının Sosyal Medyada Markalama Stratejileri: Starbuckstr’nin Özel Gün Kutlamalarına Yönelik Bir Analiz}, congress name={2.International Communication Science Media Studies Congress}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2017}, pages={136-137} }